دومین نسخه بتای iOS 13 شرایط مالی شما را مدیریت می نماید

به گزارش بی نهایت اس ام اس، روز گذشته دومین نسخه بتا ios13 معرفی گردید و طبیعتا بسیاری از کاربران مشتاق استفاده از این به روزرسانی هستند، گرچه این به روزرسانی هنوز در اختیار همه قرار ندارد، اما ویژگی های این نسخه توجه بسیاری را به خود جلب نموده است.

دومین نسخه بتای iOS 13 شرایط مالی شما را مدیریت می نماید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، دومین نسخه بتای ios13 در حال حاضر در اختیار توسعه دهندگان واقع شده است و کاربران باید کمی منتظر بمانند تا بتوانند آیفون های خود را به این نسخه به روزرسانی نمایند. اما این نسخه یک ویژگی عالی برای کاربرانی دارد که از سرویس های اشتراک گذاری پر تعداد استفاده می نمایند.

بسیاری از افراد عادت دارند از سرویس های اشتراکی استفاده نمایند. بسیاری از سرویس ها احتیاج به پرداخت های ماهانه دارند و البته پس از مدتی این اشتراک ها به شکل اتوماتیک تمدید می شوند بنابراین هزینه ای را به کاربر تحمیل می نمایند که شاید اساسا از آن آگاه نباشند.

اکنون در دومین نسخه بتای iOS 13 با ویژگی مفیدی رو به رو شده ایم که از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری می نماید. درواقع به محض این که سعی می کنید یک برنامه را فعال کنید که یک اشتراک فعال داشته باشد، یک پیغام به شما هشدار می دهد که در حال فعال سازی هزینه ای اضافی هستید.

البته نگه داشتن اشتراک ها همواره بد نیست. درواقع اگر شما از سرویس مذکور در دستگاه های دیگر و یا به وسیله مرورگر خود بهره ببرید می تواند بسیار مثبت باشد اما در غیر این صورت می توانید گزینه مدیریت اشتراک را بهره ببرید که به شما یاری خواهد نمود آن را لغو کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 5 دی 1401 بروزرسانی: 5 دی 1401 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1567

به "دومین نسخه بتای iOS 13 شرایط مالی شما را مدیریت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین نسخه بتای iOS 13 شرایط مالی شما را مدیریت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید