سیاست یک بام و دو هوای فدراسیون کشتی، چه کسی سرپرست اصلی است؟

به گزارش بی نهایت اس ام اس، به گزارش خبرنگاران، روز سه شنبه هفته گذشته بود که علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با صدور حکمی، سید حجت کریمی را به عنوان سرپرست تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان منصوب کرد. صدور این حکم آن هم برای چنین مسئولیت مهم و پرکاری در عرصه تیم های ملی در همان ابتدا با ابهامات فراوانی از سوی اهالی کشتی روبرو شد. تا جائیکه این جماعت گوش شکسته مدام از هم می پرسیدند این فرد با چه پیشینه و کارنامه ای در این پست قرار گرفته و اصلاً کسی او را می شناسد یا خیر؟

سیاست یک بام و دو هوای فدراسیون کشتی، چه کسی سرپرست اصلی است؟

از لزوم آنالیز سوابق و توانایی سرپرست جدید تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی که بگذریم باید به احتمال بعضی تداخل و موازی کاری در امور سرپرستی این تیمها اشاره نمود، چرا که حکم سرپرست جدید در حالی از سوی رئیس فدراسیون صادر شده که کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی مدتهاست از حسام الدین جعفری به عنوان سرپرست بهره می برد. فردی که سالهاست در کنار محمد بنا به هماهنگی و تجربه بالایی دست یافته و به جرات می توان او را یکی از مسئولان همواره جوابگو و باتجربه تیم ملی کشتی فرنگی خواند.

حال تعیین نیست حکم جدید با چه دلیل و منطقی برای فردی صادر شده که هیچکدام از اهالی کشتی او را نمی شناسند و بعید به نظر می رسد وی تجربه کافی در عرصه مدیریت در کشتی داشته باشد.

البته حضور سید حجت کریمی به عنوان سرپرست جدید در تیم ملی کشتی آزاد می تواند توجیه و دلیل منطقی داشته باشد، چرا که تیم ملی کشتی آزاد مدتهاست از حضور سرپرست بی بهره است. اما این ابهام همچنان در تیم ملی کشتی فرنگی وجود دارد که به واقع چه کسی سرپرست اصلی تیم ملی است؛ جعفری یا کریمی؟!

به همین دلیل حسام الدین جعفری در واکنش به این موضوع در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: من هم در جریان صدور حکم برای سرپرست جدید تیم های ملی قرار دارم. گویا سرپرست جدید مسئولیت امور تمامی رده های ملی را بر عهده دارد. به هر حال به من هم اعلام شده در همین مسئولیت بمانم و کار کنم!

البته بر خلاف گفته حسام الدین جعفری که معتقد است سرپرست جدید، مسئولیت تمامی تیم های ملی در رده های مختلف را دارد، باید به این نکته اشاره نمود که در حکم حجت کریمی آمده وی فقط سرپرستی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان را بر عهده خواهد داشت.

به هر حال از زمانی که علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی انتخاب شده بارها شاهد صدور احکام مختلف برای سرپرست های جدید تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی بودیم. افرادی مثل افشین بیابانگرد و اصغر قیطاسی و بعضی چهره های دیگر که بصورت ادواری، آمدند و رفتند و حالا هم نوبت به سید حجت کریمی رسیده تا سرپرستی هر دو تیم ملی بزرگسالان را بر عهده گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 105

به "سیاست یک بام و دو هوای فدراسیون کشتی، چه کسی سرپرست اصلی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاست یک بام و دو هوای فدراسیون کشتی، چه کسی سرپرست اصلی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید