مقاله: 20 ایده جالب برای کسب و کارهای لاکچری

به گزارش بی نهایت اس ام اس، مخصوصا امروزه که طیف مشتریان کالاها و خدمات لوکس، دیگر منحصر به مرزهای ایران عزیز نیست و بسیارند مشتریان کالاها و خدمات لوکس (مثل جراحی بینی و سالن های SPA تخصصی) که از خارج از کشور، به سمت مقصدهای جهانگردی و خدماتی لوکس کشور روانه می شوند و این موضوع به وضوح در سال های اخیر با سفر ده ها هزار جهانگرد سلامت و تندرستی و لاکچری گرد به ایران، مشاهده شده است.

مقاله: 20 ایده جالب برای کسب و کارهای لاکچری

(اپلیکیشن هایی که برای هوشمند سازی خدمات به مسافران هتل ارائه می گردد، از باز و بسته کردن درب اتاق تا ارائه خدمات هتلینگ را در اختیارشان قرارمی دهد. به این سایت مراجعه نموده و اطلاعات بیشتر بگیرید)

بنابراین، کارهای لوکس که پول زیادی باید برای آن ها پرداخت گردد، احتیاج به ایده های جذاب و گران دارد که زمینه تجاری سازی ان فراهم باشد. بنابراین برای موفقیت در کسب و کارهای لاکچری، باید تجاری سازی (Commercialization) را نیز فرا بگیرید.

(کروز گردی فرصت خوبی برای ایجاد اشتغال در عرصه جهانگردی لوکس است که مناطق حاشیه خلیج فارس و جنوب شرق آسیا، امکانات خوبی برای لوکس گردی مسافران ایرانی دارد)

یکی از کارهای لوکسی که میتوان به عاشقان کسب و کارهای لاکچری معرفی کرد، ایجاد بسته هایی برای ارائه خدمات هوشمند سازی به هتل های لوکس 4 و 5 ستاره سراسر کشور است تا این اقامت گاه های مجلل بتوانند از خدمات هوشمند سازی اتاق برای تعامل بهتر با مشتریان و مهمانان در مدت اقامت انان استفاده نمایند.

منبع مقاله: 20 ایده جالب برای کسب و کارهای لاکچری

انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1247

به "مقاله: 20 ایده جالب برای کسب و کارهای لاکچری" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: 20 ایده جالب برای کسب و کارهای لاکچری" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 20 ایده جالب برای کسب و کارهای لاکچری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید