هتل رباتیک از مهمانان با علائم کووید 19 پذیرایی می نماید

به گزارش بی نهایت اس ام اس، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسکای نیوز، هتلی در ژوهانسبورگ از خدمتکارهای رباتیک استفاده می نماید. این هتل میخواهد از ربات ها برای سرویس رسانی به مشتریانی با علائم کووید 19 استفاده کند.

هتل رباتیک از مهمانان با علائم کووید 19 پذیرایی می نماید

لکسی، میکا و آریل ربات هایی هستند که در هتل اسکای واقع در پایتخت آفریقای جنوبی به کار گرفته شده اند. آنها سرویس اتاق ها را حمل می نمایند، اطلاعات سفر را در اختیار مسافران قرار می دهند و می توانند تا 300 کیلوگرم بار را از لابی هتل به اتاق ها به دنبال خود بکشند.

اگر افرادی با علائم ابتلاء به کووید 19 در هتل اقامت نمایند، به منظور احتیاط ربات ها به جای پیش خدمت های انسانی، برای سرویس رسانی به آنها استفاده می شوند. در غیر این صورت مهمانان هتل می توانند سرویس رسانی با ربات را انتخاب نمایند.

این درحالی است که چند هتل با کارمندان رباتیک در توکیو وجود دارند و از آنها برای سرویس رسانی به بیمارانی با علائم ملایم کووید 19 استفاده می گردد. اما این نخستین هتل آفریقا با سرویس رسانی رباتیک است.

به گفته شرکت CTRL رباتیک (تهیه نماینده ربات ها)، این ربات ها حتی می توانند حالات صورت مهمانان هتل را برای آنالیز میزان رضایت آنها اسکن نمایند!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 910

به "هتل رباتیک از مهمانان با علائم کووید 19 پذیرایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل رباتیک از مهمانان با علائم کووید 19 پذیرایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید