مقاله: طرز تهیه خوراک جگر مرغ با سیب زمینی

به گزارش بی نهایت اس ام اس، به طور جداگانه سیب زمینی ها را هم در روغن سرخ کنید. بعد از اینکه سیب زمینی ها به خوبی سرخ شد و جگرها نیز در روغن به طور کامل پخته شدند سیب زمینی را به جگر اضافه کنید. حالا خوراک جگر مرغ بی نظیر شما آماده سرو کردن است.

مقاله: طرز تهیه خوراک جگر مرغ با سیب زمینی

جگرها را جدا کنید و کنار بگذارید. رب گوجه فرنگی را به پیاز اضافه کنید و اجازه دهید سرخ گردد. نمک، فلفل سیاه و زردچوبه را به رب اضافه کنید. بعد از اینکه رب با ادویه ها کمی روی شعله سرخ شد حالا وقت اضافه کردن جگرها به رب است. در صورت تمایل می توانید به این ترکیب فلفل دلمه ای خردشده نیز اضافه کنید، اما اضافه کردن فلفل دلمه ای اختیاری است.

جگرها را در آب جوش در حدود 15 دقیقه بپزید. سپس آن ها را آبکش نموده و کنار بگذارید تا آب آن برود.

نکته دوم اینکه با پخته شدن جگر مرغ قبل از تهیه غذا می توانید حجم زیادی از آنتی بیوتیک های جمع آوری شده در جگر را از بین ببرید.

کره را در ماهیتابه قرار دهید تا آب گردد. سپس پیازها را نگینی نموده و به کره اضافه کنید تا سرخ شوند. سپس جگرهای پخته شده را به کره و پیاز اضافه کنید و اجازه دهید کمی سرخ شوند.

تنها نکته ای که باید در مورداستفاده از جگر مرغ شرح دهیم خواص و مضرات جگر مرغ است. نیازی به گفتن نیست که مصرف بیش ازحد هر ماده غذایی مفیدی می تواند تأثیر معکوس داشته باشد. جگر مرغ به خودی خود یکی از منابع سرشار پروتئین و آهن است و در سلامتی نقش مؤثری را ایفا می نماید، اما نکته اصلی اینجاست که در بسیاری از مرغ های مرغداری های صنعتی حجم زیادی از آنتی بیوتیک ها در جگر مرغ جمع آوری می گردد و استفاده از آن ها می تواند برای سلامتی مضر باشد. اما با رعایت دو نکته می توان از بروز هرگونه مشکل جلوگیری کرد.

منبع مقاله: طرز تهیه خوراک جگر مرغ با سیب زمینی

انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: infsms.ir شناسه مطلب: 1245

به "مقاله: طرز تهیه خوراک جگر مرغ با سیب زمینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: طرز تهیه خوراک جگر مرغ با سیب زمینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید